Gąsienice
#201 (Wojtek)
Napisano 03 września 2007 - 17:37
Światło jest słabe jak obiekt jest, np. kiepsko oświetlony lub prześwietlony, światlo jest zbyt ostre lub kontra nie pasuje do kompozycji.
A na tym zdjęciu światlo jest mięciutkie, przyjemne dla oka co prawda tło mogło by lekko kontrastować z głownym obiektem ale nie zawsze można takie tło uzyskać.
Zdjatko z lekką dynamiką może nie jest powalające ale jak dla mnie przyjemne w odbiorze.
#202
Napisano 03 września 2007 - 17:53
ale po przeczytaniu posta roa - zwątpiłem .
A że młody stażem jestem i umiejętnościami mi daleko do Szacownych Koleżanków i Kolegów , myślę sobie się nie odezwę .
Chyba nie warto reagować na takie kategoryczne stwierdzenia bez uzasadnienia ,
no ale co tam trzeba krytykę brać na klatę
#203 (Michał Vogelgesang)
Napisano 03 września 2007 - 21:17
...klasycznyżelek
Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka
#204
Napisano 03 września 2007 - 21:46
Jest płaskie, zbyt rozproszone (mniemam że było pochmurno)
Nie ma żadnych cieni przez co zelek jest po prostu wyprany ze swojej głebi,
Światło pada wprost na obiekt, nie ryzuje go ładnie a jedynie przedstawia w zwykłej brzydkiej okoliczności, nie nadaje zdjęciu smaku. A od tego jest imo.
Ricosz, idź szukać zaczepki gdzie indziejj.
#205
Napisano 04 września 2007 - 22:14
Światło jest do luftu bo:
Jest płaskie, zbyt rozproszone (mniemam że było pochmurno)
Jest prawie idealnie rozproszone ,
na plecach robaka jest taka lekka poświata z prawej stony ale trzeba dobrze się napatrzeć aby to zobaczyć ,
ale to nawet dodaje plastyki .
Nie ma żadnych cieni przez co zelek jest po prostu wyprany ze swojej głebi,
Jaka jest głębia na żelku ?
pod żelkiem są piękne cienie , a każdy segment jest idealnie oświetlony każdy włosek - do tego żelek w ruchu , minidynamika .
Światło pada wprost na obiekt, nie ryzuje go ładnie a jedynie przedstawia w zwykłej brzydkiej okoliczności, nie nadaje zdjęciu smaku.
Światło pada na wprost ... a wypowiedzi powyżej ... jest jednocześnie rozproszone
tu czegoś nie łąpię ale może się czepiam .
Ale jakby go ryzowało , to by było za ostro i by się odcinał gdzieś po kontraście , a tak mięciutko przechodzi w tło ale bez przesady ,
ryza się trochę i nawet widać to po włoskach
A od tego jest imo.
Jasne że tak
Tylko wiedz że takich żółtodziobów jak ja taka opinia bez uzasadnienia może w stres wpędzić
Mam nadzieję że Cię roa nie rozsierdziłem moim wywodem
pozdrawiam
brzeziu
#206
Napisano 04 września 2007 - 22:25
PS. To co napisałem to tylko wskazówki! Pozdrawiam wszystkich, tych "nieomylnych" też.
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#207
Napisano 05 września 2007 - 05:25
o to jest dobreeśli uważasz, że dana fota jest ładna a inna nie, to znaczy, że znasz się na fotografii
Brzeziu, cień pod żelniem nie wpływa na odniór żelka natomiast brak cieniw jego "oponkach" (czyt fałdkach) powoduje że ów rzecoiny żelek traci wiele.
Napisałem że świato jest za bardzo roproszone, a pisząc że pada na wprost miałem na myśli jego jednokierunkowość i to od strony aparatu.
#208
Napisano 05 września 2007 - 11:27
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#209 (Krzysztof Krahel)
Napisano 05 września 2007 - 11:37
Sorry, ale juz nie mogłem sie powstrzymać.
#210
Napisano 05 września 2007 - 11:37
Twoje zdjęcia to robota PSa. Nawet jeśli go nie używałeś to efekty są identyczne. Poszukaj w necie prac robionych w tym progsie to się przekonasz. Jesteś zwyczajnym niedoszłym i niedocenionym pseudoartystą z kompleksem.
tak,oczywiście,
Ignorant z ciebie ricosz
Do twojej wiadomości podam że zdjęć nie obrabiam w żadnym sofcie poza poziomami i ewentualnym stemplem syfów matrycy.
proszę Was o nie obrzucanie sie błotem, bo robi sie nie smacznie na forum
Nie zamierzam tu sie kłócić.
#211
Napisano 05 września 2007 - 11:42
A to zdjątko, żeby nie było samej polemiki:
Wiem, wiem, samo zbliżenie foty nie zrobi
41. Młoda gąsieniczka pazia
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#212
Napisano 05 września 2007 - 11:47
Czytasz wybiórczo komentarze "szpecu". Mi nie przeszkadza, że jestem ignorantem w twoim mniemaniu bo twoje opinie zwyczajnie olewam "pseudoartysto".
będę płakał
#213
Napisano 05 września 2007 - 15:19
#214
Napisano 05 września 2007 - 18:23
#215 (Michał Vogelgesang)
Napisano 05 września 2007 - 21:00
Muszę powiedzieć, że ostatnio podziwiam roa, za jego cierpliwość.
Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka
#216
Napisano 06 września 2007 - 07:37
Roa to po co jeszcze podgrzewasz atmosferę takimi postami jak ten cztery posty wyżej. Wiem, że zostałeś nazwany "pseudoartystą" i ricosz powinien takie określenia zostawiać dla siebie. Zostaw to moderatorom. W końcu dotrzemy do danego wątku.Zaczepki ricosza nie robia na mnie wrażenia, lubię go czytać, pasjami
Ricosz powstrzymuj się z osobistymi wycieczkami.
Matejko i Picasso też tworzyli zupełnie inaczej, a każdy z nich ma swoje miejsce w historii malarstwa.
#217
Napisano 06 września 2007 - 15:55
#218
Napisano 06 września 2007 - 16:44
PS. Picasso nie ma tu nic do rzeczy, chociaż nie wiem, co ludzie widzą w jego obrazach. Cóż, ludziska lubią coś "innego" co urozmaica ich szare, nudne życie. Mi takie dziwolągi do szczęścia nie są potrzebne!
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#219
Napisano 06 września 2007 - 20:08
#220
Napisano 15 września 2007 - 12:19
Ok. 2cm, znaleziona na jabłoni. W "Motylach polski" z 1990 nie odnalazłem.
42.
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych