38.

GT
Posted 10 November 2009 - 20:38
Posted 11 November 2009 - 18:03
41.
Pozdrawiam, Norbert
Posted 11 November 2009 - 22:17
Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka
Posted 12 November 2009 - 21:06
Norbius said
Red arrows byli niesamowici
![]()
GrzeCh71 a co byś powiedział na przycięcie do kwadratu (tak aby zewnętrzne maszyny były na jego przekątnej) Twojej fotki?
42.
Posted 13 November 2009 - 20:04
michalv said
Jeśli już takie cięcie, to "dociąłbym jeszcze trochę z prawej, żeby odległości od brzegów kadru do stateczników (nie wiem, czy tak to się nazywa) byly takie same od dołu i z prawej.
Pozdrawiam, Norbert
Posted 18 November 2009 - 22:08
Posted 19 November 2009 - 23:31
kucharzewski said
GrzeCh71
Nie no 38 było boskie niepotrzebnie przykadrowałeś, fota zrobiła się płaska straciła głębię, zobacz jak się czuję wysokość i dynamikę na 38 - niezły komin, a na 42 samoloty z nikąd w symetrycznym kwadracie. Kompozycja asymetryczna sama w sobie będzie bardziej dynamiczna niż symetryczna centarlna, to są samoloty - muszą mieć w koło siebie powietrze nie można ich zamykać w ciasnym kadrze, chyba że jest to czymś podyktowane.
Posted 19 November 2009 - 23:38
GrzeCh71 said
... jeśli mam być szczery to też wolę kadr z 38 ;o) ale tak dla sprawdzenia pokombinowałem zgodnie z tym co sugerował Norbius
Posted 26 December 2009 - 20:05
Posted 26 December 2009 - 20:28
Pozdrawiam, Norbert
Posted 03 February 2010 - 20:55
46.
Pozdrawiam, Norbert
Posted 03 February 2010 - 21:21
Posted 04 April 2010 - 21:01
Posted 04 April 2010 - 21:06
48
49
50
Pozdrawiam, Norbert
Posted 06 April 2010 - 18:10
Posted 06 April 2010 - 20:47
0 members, 0 guests, 0 anonymous users