Witam,
Zalogowałam się tutaj bo chciałabym poruszyć jedną sprawę i zapytać Was co o tym sądzicie?
Jestem przyrodnikiem fotografem, wychowywałam się na zdjęciach Puchalskiego które zawsze stały na półce mojego taty. Jest mi bardzo smutno, że pamięć i imię tego człowieka jest obrażane przez ludzi nie mających zielonego pojęcia o fotografii przyrodniczej. Bo z kogo składa się ta kapituła wybierająca zdjęcia-oprócz Wierzbieńca nie ma tam nikogo związanego z fotografią przyrodniczą.
http://www.lowiecpol....php?p=Konkursy
A jeśli chodzi o temat postu, to mam pewne zastrzeżenia co do przestrzegania regulaminu konkursu. Jeśli się nie mylę to zdjęcie zająca bielaka zrobione przez niejakiego Marcina Zagórskiego nie powstało w naszym kraju i tym samym nie przedstawia przyrody Polski i tym samym nie spełnia podstawowego wymogu konkursu.
Swoją drogą przyroda w Anglii jeśli wogóle można mówić o przyrodzie w tym wypadku ma dość daleko od jakiejś ogólnie pojętej naturalności.
Uważam że jury popełniło duży błąd a nagroda czyli medal powinien zostać odebrany nieuczciwemu fotografowi. Dziwne jest to, że zdjęcia nie spełniające głównych kryteriów i idei konkursu są akceptowane i nagradzane.
Pozdrawiam
Grand Prix w konkursie im. Włodzimierza Puchalskiego 2009
Rozpoczęty przez temida, 14 mar 2010 04:42
7 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 14 marca 2010 - 04:42
Napisano 14 marca 2010 - 07:20
Mnie Puchalski kojarzy się z bezkrwawymi łowami a myśliwi wręcz odwrotnie ..(zastanawia mnie zawsze dlaczego w swoich periodykach publikują zdjęcia żywych zwierząt....a nie postrzelonych i zabitych...) i takie konkursy to zakłamanie do kwadratu...
przypominam że malarstwo Vincenta van Gogha było dla współczesnych nic nie warte
#3 (Wojtek)
Napisano 14 marca 2010 - 11:44