Witam!
Chciałem przestrzec przed kupowaniem na pasazfoto.pl ze względu na problemy z gwarancją. Kupiłem tam Sigmę 70-300 APO DG Macro i oczywiście padł AF. Wysłałem do serwisu razem z MIĘDZYNARODOWĄ gwarancją i okazuje się, że wymagana jest polska. Zadzwoniłem do pasazfoto.pl, mają mi przysłać rachunek z zagranicznego sklepu, bo polskiej gwarancji nie posiadają i jej nie wydadzą(!). Wtedy też serwis zrobi mi ten obiektyw, ale z jedną uwagą. Gwarancja jest wtedy tylko na rok Dla mnie to jakiś absurd. Na stronie internetowej podczas zakupu było napisane, że gwarancja jest na 2 lata z możliwością przedłużenia, a tu taki zonk. W przyszłym roku obiektyw pewnie pójdzie na allegro
Czy ktoś z Was też miał taką sytuację?
Pasażfoto.pl
Rozpoczęty przez trauma, 17 wrz 2010 16:56
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 września 2010 - 16:56
#2 (Wojtek)
Napisano 17 września 2010 - 19:23
Sprzedawcy skrzętnie ukrywają, że szkło było sprowadzone np. z Hong Kongu i nie posiada gwarancji, bo nie zostało dostarczone przez autoryzowanego dystrybutora danego systemu.
Kopiłem sigmę i jak się okazało miała BF, a że była nówka walę do serwisu i tu niespodzianka mam fakturę ale nie posiadam polskiej gwarancji.
Nic mi nie pozostało jak do sklepu uderzyć i tu mnie oświecono, że to Hong Kong i gwarancji nie ma.
Sprzedawca zaproponował, że zrobi mi kalibrację bo się na tym zna, jednak wolałem zapłacić 250 zł i wysłać do serwisu.
Teraz jak kupuje sprzęt to pierwsze pytanie, czy ma polską gwarancję, oczywiście te bez są tańsze.
Morał z tego taki, że po pierwsze trzeba pytać, po drugie pytać i po trzecie też pytać.
Kopiłem sigmę i jak się okazało miała BF, a że była nówka walę do serwisu i tu niespodzianka mam fakturę ale nie posiadam polskiej gwarancji.
Nic mi nie pozostało jak do sklepu uderzyć i tu mnie oświecono, że to Hong Kong i gwarancji nie ma.
Sprzedawca zaproponował, że zrobi mi kalibrację bo się na tym zna, jednak wolałem zapłacić 250 zł i wysłać do serwisu.
Teraz jak kupuje sprzęt to pierwsze pytanie, czy ma polską gwarancję, oczywiście te bez są tańsze.
Morał z tego taki, że po pierwsze trzeba pytać, po drugie pytać i po trzecie też pytać.
Wojtek
#3
Napisano 17 września 2010 - 19:36
Ja nie pytałem, bo w opisie były te 2 lata gwarancji, a tu taka sytuacja... Obiektyw chyba pójdzie na alledrogo i potem będę zbierał na coś z polską gwarancją.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych