Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

aparat kompaktowy dla leśnika?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Juliusz

Juliusz
  • Małomówny
  • 40 postów
  • Lokalizacja:
    Bieszczady

Napisano 14 września 2011 - 12:33

Jestem studentem wiec kasy nie mam jednak studiując lesnictwo bardzo lubię że tak powiem bezkrwawe polowania. Mam małe doświadczenie w fotografowaniu natomiast duzo wieksze w tropieniu i znajdowaniu zwierzyny.Do tej pory biegałem z kompaktem Panasonik FZ18 i i tak byłem zadowolony (teraz porównując do innych aparatów super zdjęcia robił przy małym świetle bez szumów "kaszy" można było się pobawić w nastrojowe zdjęcia) chciałem sobie polepszyc i sprzedałem go za 600zt i kupiłem za 900 fujifilm Finepix S4000 ale jestem załamany bo strasznie szumi. W piatek jade na rykowisko na 2 tyg w bieszczady nie wiem co robic czy go sprzedac i kupic Canona PowerShot SX30 IS (ale tu dorzucam kolejne 700zt a obawiam sie ze jakosc zdjec podobna) czy czym sie ratowac czekałem na ten wyjazd 2 lata. W necie ciężko też znaleśc żetelne strony z testami aparatów. Myślałem nad lustrzanką ale chyba finansowo przynajmniej przez najbliższy rok nie dam rady, chociaż mam szkła minolty czyli pasują do sony alfa ale słyszałem że alfy są znacznie gorsze od Canona czy Nikona. "zamienił stryjek sikierke na kijek "
Co poradzicie drodzy koledzy i koleżanki?
Darz bór

#2 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 14 września 2011 - 13:20

Juliusz,

alfy są znacznie gorsze od Canona czy Nikona.

To głupoty. Obecnie wszystkie systemy sa niemal porównywalne w twojej półce cenowej.