Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x

Zdjęcie

inwestować w nowe body, czy szkło?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 beata

beata
  • Nowa postać
  • 2 postów

Napisano 31 maja 2014 - 15:44

Witam,

Wstyd mi z takim pytanie tutaj występować :) ale naprawdę potrzebuję pomocy ludzi, którzy znają się na fotografii i mają doświadczenie w tej dziedzinie. 

Swoją przygodę z fotografią zaczynałam od kompaktów. W zeszłym roku dostałam Canona 1100d z obiektywem kitowym 18-55 mm oraz Tamronem 70-300 mm z macro (1:2). Chociaż jestem amatorką, to chciałabym coś lepszego.. Bardzo brakuje mi stabilizacji w moim Tamronie i jest zbyt ciemny. 

Proszę o poradę, czy wymienić cały sprzęt, czy też zainwestować w lepsze szkło. Interesuje mnie głównie fotografia przyrodnicza, ptaki, owady, ale również krajobrazy.

Zastanawiam się nad:

Tamron AF 28-300mm F/3.5-6.3 XR Di VC LD Asph. (IF) MACRO

Jest jaśniejszy od mojego szkła, ma stabilizację, ogniskowa już od 28mm, ale max powiększenie to 1:3

Będę wdzięczna za każdą sugestię. Może macie jakieś propozycje??

Pozdrawiam

#2 PREM (Przemek Zięba)

PREM

Napisano 31 maja 2014 - 20:58