Jeśli pasuje ci nie tylko realistyczne odwzorowanie sceny, ale i podejście bardziej abstrakcyjne, możesz też użyć filtra neutralnego szarego, żeby uzyskać dłuższe czasy naświetlania i np efekt rozmytych, poruszanych wiatrem gałęzi i ostrych pni.
- Fotoprzyroda.pl
- > Przeglądanie profilu: Posty: Garond
Garond
Rejestracja: 10 wrz 2008Poza forum Ostatnio: 20 lip 2020 12:15
Statystyki
- Grupa: Małomówny
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 2 233
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Sierpień 8, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Imię
Paweł
-
Nazwisko
Szafrański
-
Lokalizacja
Jugów (Dolnośląskie)
-
Zainteresowania
Komputery, Przyroda, Fotografia, Parapsychologia, Książki
Sprzęt
-
Marka aparatu
Canon
-
Model aparatu
EOS 450D
-
Używane obiektywy
70-300, 100 Macro
Moje posty
W temacie: Filtr do lasu
29 kwietnia 2016 - 11:38
W temacie: Zwycięzcy konkursu "IV Pory Roku Fotoprzyroda.pl - Wiosna 2015"
08 lipca 2015 - 11:40
Piękne kadry. Gratulacje
W temacie: DOGRYWKA Część pierwsza WIOSNA 2015 - Krajobraz
08 lipca 2015 - 11:36
Wszystkie trzy mi się podobają. Trudny wybór.
W temacie: Problem z Adobe Camera Raw
30 czerwca 2015 - 12:06
RAWy prosto z aparatu zawsze wyglądają na bardziej szare niż miniaturki w jpg.
Jeśli mocno cię to irytuje, wybierz RAW i otwórz go w panelu Develop. Ustaw krzywą na średni kontrast, saturation na 3 a vibrance na 8. Podane wartości są orientacyjne, wybierz, jakie najbardziej ci będą odpowiadać.
Potem przytrzymaj ALT. Przycisk Reset zmieni się w Set defaults. Kliknij go, potem OK i od tego czasu wszystkie wczytane rawy będą mieć żywsze kolory.
- Fotoprzyroda.pl
- > Przeglądanie profilu: Posty: Garond
- Privacy Policy
- Regulamin forum ·