Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


felicjanraul

Rejestracja: 05 cze 2017
Poza forum Ostatnio: 05 cze 2017 15:50

O mnie

przedszkole gniezno - Rozwój technologiczny wykonany w okresie ostatnich dwóch-trzech dekad wysoce oddziałuje na totalnie wszystkie aspekty społeczeństwa, także na nauczanie. W obecnych czasach programy nauczania mocno różnią się od ówczesnych, jednak nasze szkolnictwo w dalszym ciągu nie ma szans nadążyć z możliwościami uczniów. Ekspert oraz alumn Politechniki Poznańskiej Florian Karolak którego stanowisko to promotor jest zdania, iż w tych czasach częstokrotnie można klasyfikować bardzo sporo przeróżnych poglądów na temat sposobów nauczania, ogromna przewaga osób powiązanych z ową branżą wypowiada się, iż sposoby te bywały znacznie skuteczniejszy. Poziom nauki według nich był znacznie wyższy, kreowane programy nauczania były dużo bardziej rzeczowe a lekcje bardzo praktyczne - to przekładało się konkretnie w sposób realistyczny na życie po ukończeniu szkoły. Obecnie jak też magister Politechniki Gdańskiej Mieszko Maksymiak którego zawód to wykładowca twierdzi, że ogromny wpływ na zmiany w Polsce miała wielka zmiana z 1999 roku o stworzeniu nowej szkoły po szkole podstawowej, trwająca trzy lata nauka powinna obejmować następujące przedmioty : język polski, języki obce, naszą historię, zajęcia z zakresu o bezpieczeństwie, kwestie biologiczne, geografię ogólną, chemię zasadniczą, bazową fizykę, matematykę, temat IT i jednocześnie też wychowanie fizyczne i techniczno-artystyczne. Różnica była o tyle duża, że wcześniej plan nauczania był niesamowicie mocno okrojony, nauczano bazowych i niezbędnych przedmiotów jak na przykład ogólnych rachunków z geometrią oraz blok przyrodniczy. Ekspert oraz doktor Politechniki Śląskiej Jerzy Czuchryta którego profesja to nauczyciel zapewnia, iż liczba zmian w systemie szkolnictwa wynika zazwyczaj z obecnej komputeryzacji, owa metoda progresu wkręca do edukacji duże rozwiązania z których jednak obecne szkoły nie potrafią korzystać - rozwiązania komputerowe nie zostają zbyt wykorzystane w taki sposób w jaki powinny być używane. Uczniowie mają również w tych czasach wielką ilość rozpraszaczy, co akurat nie przekłada się to w specyficzny sposób na naukę bo w dawnych czasach młodsi zamiast spędzać czas przy komputerze - biegały po dworze.
 

Statystyki


  • Grupa: Nowa postać
  • Całość postów: 0
  • Odwiedzin: 1 068
  • Wiek: 37 lat
  • Urodziny: Czerwiec 4, 1987
  • Płeć
    Mężczyzna Mężczyzna
  • Imię
    Krystian
  • Nazwisko
    Kowalski
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    falowniki

Sprzęt


  • Marka aparatu
    Nieustawiona

Kontakt


Ostatnio byli

Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia